3/16/2012

ქალის განმარტებას ვაპროტესტებ!

ფიქრები მომეხვია. ბევრი-ბევრი ერთად...

აი რა ფიქრები.

მაღაზიაში შევედი. მინდოდა ხაჭო მეყიდა. გამყიდველმა მეორე გამყიდველს ჩემი მისამართით ასე მიმართა "ამ ქალს რაღაც უნდა მიხედე"

ქალს :(

საშინლად ვიგრძენი თავი.

რატომ - ქალს?

ის ფაქტი, რომ მე ქალი მიწოდეს ცუდ გუნებაზე მაყენებს.

მე არ მინდა ქალი ვიყო...
მინდა გოგო ვიყო...

რა სწრაფად გადის დრო - კიდევ ერთხელ დავფიქრდი.

მე მინდა დრო ნელა მიდიოდეს...

პულსი მემატება, როცა ასაკის მატებაზე ვფიქრობ.

საშინელი შეგრძნებაა!

ალბათ უკვე დიდი ვარ, ალბათ უნდა გავაცნობიერო, რომ მე დიდი ვარ.

არ მინდა...

არ მინდა იმიტომ, რომ ეს "დიდის" ან "ქალის" განმარტება ქართული რეალობაა.

აქ ადამიანებს უფრო ადრე აბერებენ, ვიდრე ეს უნდა ხდებოდეს.

ევროპაში ან ამერიკაში ასე არაა.

იქ როგორც წესი ოჯახებს 35 წლის შემდეგ ქმნიან.

აქ დედები და მერე ბებიები საკმაოდ ადრე ხდებიან.

აქ ზოგიერთი ქალი 38 წლის ასაკში უკვე ბებიაა, ევროპაში კი ასეთი პრეცედენტები არც კი არსებობს (მხოლოდ გამონაკლისი შეიძლება იყოს).

ქართველები ბავშობიდან ქალები და კაცები არიან, ხოლო სტუდენტობიდან ოჯახის ქალები და კაცები.

ეს არ არის ნორმალური!

მე კი ჯერ ოჯახი არ შემიქმნია, მყავს ყველაზე მაგარი ბიჭი, და ვარ ძალიან ბედნიერი.

ეს საკმარისზე მეტია.

მე არ ვფიქრობ რომ ქალი ვარ (ასაკობრივი გაგებით) - მე ჩემი ბიჭის გოგო ვარ!

ქალის ქართულ განმარტებას ვაპროტესტებ!

0 კომენტარი::

 

შეიყვარო Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea