2/12/2012

სახლი მინდა

მთელი კვირა ვმუშაობ.

ძალიან დატვირთული და დაძაბული ვარ ყოველთვის.
რთული სამუშაოა, საინტერესო, მაგრამ მძიმე.

ძალიან ვიღლები გონებრივად და ემოციურად.

წარმოგიდგენიათ შაბათ-კვირას როგორ ველოდები ხოლმე?

აი მოდის შაბათიც, კვირაც.... მაგრამ ეს რა დასვენებაა...

ასეთ დროს გინდა საყვარელ ადამიანთან, მეგობრებთან (თუ ასეთები არსბეობენ) ერთად იყო.

მე ვრჩები სახლში,

ვიღვიძებ 09:30 საათზე - იმიტომ რომ მაღვიძებენ.
მინდა განვმარტოდე - მაგრამ გმაორიცხულია, სახლში ბევრი ხალხია.
მინდა ჩემი შეყვარებული მოვიდდეს - სად მოვა? მეც სად გავიქცე არ ვიცი.
იგივე მეგობრებზე - ბევრი წელია ჩემთან სახლში მეგობარი არ მოსულა.

უბრალოდ მინდა ასეტ დღეებში - მშვიდად ვიყო და ჩემი ცხოვრებით ვიყო.

ამის შესაძლებლობა არ მაქვს.

რა ვქნა არ ვიცი.

საშინლად მინდა ჩემი სახლი - ფული არ მაქვს, როგორ ვიყიდო?
კრედიტი ვცადე და არ გამომივიდა. მე იაფიან სახლს ვეძებდი - აბა 18000 დოლარი რომ შემეძლოს გადავიხადო ხომ ვიყიდიდი.

ძალიან მჭირდება სახლი - ქირით როგორ ვიცხოვრო მთელი ცხოვრება?

ამ მხრივ ძალიან ცუდ მდგომარეობაში ვარ, თითქმის გამოუვალი სიტუაციაა.

რჩევებს მივიღებ სიამოვნებით.







0 კომენტარი::

 

შეიყვარო Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea