2/20/2012

ჩემი შეყვარებულის დედა

ჩემი შეყვარებული ავად არის.

მომენატრა.

ჩემი ლამაზი ბიჭის ნახვა ძალიან მინდოდა.

სხვა გზა არ იყო - ან უნდა დავლოდებოდი მის გამოჯანმრთელებას, ან მივსულიყავი მასთან სანახავად.

აბა თუ გამოიცნობთ, რომელი იდეა განხორციელდა?

სამსახურში კიდევ ერთი გადატვირტული დღე იყო. შეხვედრები, საქმეები... რუტინად გადაიქცა ყველაფერი.

დამირეკა.

ერთი ნათელი, უფრო სწოერდ კაშკაშა წერტილი!

დამირეკა და მითხრა: - დღეს გელოდები!

ჩემი რეაქცია - 'წავალ რა მოხდა'

დრო არ ფიქრის. ვმუშაობდი.

მერე კი საღამო ხანს სამსახურიდან გავედი. გზად ნამცხვრების მაღაზიაში გავიარე, მომცრო ზომის ხილის ტორტი ვიყიდე, მაღზიაში კი რძე და ბროწეულის წვენი.

დავჯექი მანქანაში, გათბობა I-ზე დავაყენე, სათვალე მოვირგე და გაზს დავაჭირე.

ვღელავდი.

აქვე დავამატებ, არ მიყვარს ოფიციალური სიტუაციები, მაგიდის გარშემო ჯდომა, დალოცვები ალკოჰოლით, დაკვირვებები და ა.შ. ეს ჩემთვის არ არის.

ამიტომ ეს საუკეთესო შესაძებლობა იყო მისი ოჯახი გამეცნო.

კორპუსთან მანქანა გავაჩერე, გადმოვედი, 10 თეთრიანი მოვამზადე, მაგრამ სულ ტყულიად, ლიფტი არ მუშაობდა.

ეს კარგიც აღმოჩნდა, სანამ კიბეებზე ავედი დაძაბულობამ გადამიარა.

დავაკაკუნე. კარი მისმა სიმპატიურმა დედამ ღიმილით გამიღო.

მერე ყველაფერი სასიამოვნო იყო - ჩემი სიხარულის დედის მიერ მომზადებული მჭადი, ჩემი ბიჭი და მისი სამყარო.

ოჰ... გავიცანი, როგორც იქნა :) ყველაზე რთული პროცესი გადავლახე.

ძალიან ვისიამოვნე. ასე თავისუფლად თუ ვიქნებოდი არ მეგონა.

რა კარგი დედა ჰყავს - კეთილი, თბილი, მორიდებული ...

ახლა დავფიქრდი - ხშირად შეყვარებულის დედები, რომ არ მოსწონთ, ან ცუდად რომ ექცევიან ასე რატომ ხდება?

ის ხომ შენი უსაყვარლესი ადამიანის მშობელია? მხოლოდ ამიტომ იმსახურებს პატივისცემით მოპყრობას. თუ ამას ისიც ემატება, რომ კარგი ქალბატონია, მითუმეტეს!

მე დღეს ბედნიერი ვარ, გამიხარდა, რომ ჩემს შეყვარებულს ძალიან კარგი დედა ჰყავს!

ვიცი, რომ შენ ამ ბლოგს წაიკითხავ , ხოდა გეტყვი, რომ

დღეს კიდევ უფრო შემიყვარდი!


პ.ს. ამ ფილმის ნახვის განწყობა მაქვს, ოხ თან ეს ასაკობრივი სხვაობაც როგორ ჰგავს ჩვენს მდგომაროებას :)

0 კომენტარი::

 

შეიყვარო Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea